Antreprenorii care cauta sa se dezvolte in domeniul afacerilor trebuie sa fie extrem de atenti in ceea ce priveste programele pe care le folosesc, astfel incat sa poata obtine cat mai usor rezultatele dorite. De exemplu, recomandat este ca toti oamenii de afaceri sa achizitioneze un sistem ERP de distributie, cu ajutorul caruia sa poata procesa comenzile primite din partea clientilor si, in acelasi timp sa poata obtine rapoarte clare si concise intr-un timp foarte scurt.
Care sunt componentele de business pe care le poate acoperi un sistem ERP de distributie?
-
activitati de tip front-office – interactiunile directe cu clientii, printre care se pot numara intalnirile, prezentarile, telefoanele, e-mailurile sau serviciile online;
-
activitati de tip Back-office – aici sunt incluse procesele care au efecte imediate asupra activitatilor de tip front-office, printre care se numara activitatile de marketing, activitatile de prospectare, dar si cele de service;
-
dezvoltarea relatiilor de business cu partenerii: furnizori, vendor, influenceri, retaileri;
-
analiza – obtinerea unor rapoarte clare si cuprinzatoare, care includ informatii despre fiecare business in parte.
Pentru ce tipuri de afaceri pot fi folosite sistemele de distributie?
Un alt element pe care trebuie sa il aiba in vedere antreprenorii, inainte de a-si alege un sistem ERP de distributie este acela ca programele de gestiune sunt ideale cu precadere pentru afacerile mai mari, in care evolutia trebuie urmarita constanta.
Mai exact, cu ajutorul sistemelor de gestiune, oamenii de afaceri pot afla care sunt cele mai vandute produse, dar si care sunt cele mai putin cautate, dar si multe alte astfel de informatii care ii pot ajuta sa isi gestioneze business-urile cat mai eficient.
Sistem ERP de distributie | Attosoft.ro
Proiectarea sistemelor de distributie
Nu in ultimul rand, antreprenorii trebuie sa stie ca se pot folosi de programele de gestiune in functie de nevoile de care au. Cum? Sistemele sunt prevazute cu numeroase tipuri de functii: de la verificarea stocului pentru anumite produse si pana la posibilitatea de a introduce comenzi noi in sistem. Nu toti oamenii de afaceri au, insa aceleasi tipuri de activitati, motiv pentru care, inainte de a cumpara un sistem sau altul de la Attosoft.ro trebuie sa se asigure ca acesta este potrivit pentru ei!